شبكة منتديات مدرسة جمصة غرب الإعدادية المشتركة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكتة حلوة ونكتين........حلوة يا نكتة ........هههههههههه خخخخ

نكتة حلوة ونكتين........حلوة يا نكتة ........هههههههههه خخخخ Empty نكتة حلوة ونكتين........حلوة يا نكتة ........هههههههههه خخخخ

مُساهمة  عصفورة المدرسة الأربعاء مايو 14, 2008 9:50 am

نكتة
كان فى مرة واحد سواق ركبت معاه واحدة قالها تعرفى تسوقى قالتلة لا قالها انا تسوقى
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
كان فى مرة اتنين عاطلين مش لقيين شغل خالصالمهم فى مرة كانو ماشيين فى واحد قال للتانى انا حلمت خير اللهم اجعلة خير ان احنا اشتغلنا قاله بجد قالة اه قالة اشتغلنا ايه قالة انت فنان تشكيلى وانا فنان اشكيلك
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
sunny sunny sunny
نزل واحد صعيدى المدينة فشاف جاتوة بمحل حلوانى فسائل اة دا يابووووووىفقال الباع انة جاتوة وطعمة

لذيذ
فاشترى الصعيدى علبة وارسلها لزوجتة واولادة
فردت علية زوجتةياهريدى الكل بيسلم عليك نفر نفر وبيقوللك الصابون الى بعتة بيوسخ الهدوم غير نوعة

:::::::::
مره عربيه تريله راحت تزود بالبنزين فقالت للراجل عايزه 70 لتر فجت عربيه أصغرعايزه 50لتر وبعد كده جت

عربيه اصغر عايزه30لتر وبع كده جت عربيه عايزه 10لتر وبعد كده جه التوكتك قالو عايزامبووووو
""""""""""""""""""""""""""""""
مرة واحد راح يزور صاحبة فى المستفشى وبعد ما زارة حب يروح الحمام بس مكنش يعرف مكانة قال يسال سال واحد

بطىء اوى فى الكلام بيقولة اروح الحمام ازاى لو سمحت التانى قالة
ااااممممممممششششششىىىىى طططوووااالللى ووواااححححووود ييييممممميييييننن فففففىىىىى شششششمممممااااااللللل ههههتتتلالالاققققىى طططرررقققة ااااالللللححححممممماااام فففففىىىى ااااخخخخررررههههااا
رد علية الراجل وقالة
اااااننا خخخلالالالالاصصصص عععععممممملللللتتتتهههههااااااااااااااا
كــــــــــــــــــــــــــفـــــــــــــــــاية
عصفورة المدرسة
عصفورة المدرسة

انثى عدد الرسائل : 18
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : فى السحاب

http://www.google.com.eg/